Tuesday, December 21, 2021

Dejtingsajt för musikälskare

Dejtingsajt för musikälskare



Titta till exempel på appen Tastebuds. Det visade sig vara mycket mer spännande att ha en chatt och välkomna nya användare för alla. Du får fantastiska chatt- och diskussionsfunktioner som du kan bära med dig dejtingsajt för musikälskare flytande chattar. Du behöver inte lämna chatten – klicka bara på kalenderikonen och välj en virtuell konsert eller liveshow baserat på en artist eller en plats så visas programmet i chatten. Musikdejting är coolt och händelserikt. Betyg och recensioner. Kärlek och passion för musik räcker.





Välkommen tillbaka!



Håll mig inloggad. Glömt ditt lösenord? Denna webbplats använder cookies, dejtingsajt för musikälskare. Genom att fortsätta surfa på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. OK Mer info.


Logga in E-post eller användarnamn. Logga in Glömt ditt lösenord? Möt din match idag på Dating for Musicians! Gör vacker musik tillsammans med någon ny.


Jag är en: Man Kvinna. Söker: Man Kvinna. Födelsedag: dag 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 månad Januari Februari Mars November Juni Juli År Augusti Augusti Februari Mars November Juni Juli konfidentiell.


Jag skulle vilja få specialerbjudanden via e-post för att förbättra mina chanser att hitta de bästa matcherna. Jag godkänner dejtingsajt för musikälskare av min information enligt integritetspolicyn. Jag accepterar villkoren och delad webbplatsinformation om dejting för musiker.


Genom att gå med godkänner jag användarvillkoren Sekretesspolicy och delad webbplats. Jag samtycker också till att ta emot flirtar, meddelanden, kontouppdateringar och specialerbjudanden via e-post. Steg 1: Vad letar du efter. Jag är en: Man söker Man Man söker Kvinna Kvinna söker Man Kvinna söker Kvinna, dejtingsajt för musikälskare. Min ålder är :.


E-post förblir konfidentiellt: Vi skickar potentiella matchningar till dig här. Steg 5: Välj ditt användarnamn och lösenord. Användarnamn :. Lösenord :. Anmäl dig nu!





män från togo dejtingsajt



Vinylly lär sig att förstå dig genom att lära dig om musiken du älskar - och genom att göra det sätter nålen på verklig kompatibilitet. UPPTÄCK Bläddra bland dina potentiella matcher baserat på musiksmak. SPELA Tryck på play när du upptäcker någon du vill komma i kontakt med.


CHAT Slå till när du chattar med dina matcher. DATUM Skaffa biljetter till en föreställning som du och din nya match kan njuta av. Nu med virtuella livestream-konserter. Vinylly är en ny app och du kommer förmodligen att ha störst chans att träffa någon i storstadsområden samtidigt som vi utvecklar vår musikälskande databas. Vinylly är för närvarande gratis att använda. Använd de medföljande konversationsstartarna med referenser till en potentiell matchnings profil för att enkelt få igång konversationen.


Vill fortsätta chatten? Uppgradera till Gold gratis och börja chatta fram och tillbaka. Tror du vill ta nästa steg och be din match att se en show?


Du behöver inte lämna chatten – klicka bara på kalenderikonen och välj en virtuell konsert eller liveshow baserat på en artist eller en plats så visas programmet i chatten.


com så hjälper vi dig gärna. För att se din senaste Spotify-lyssningshistorik under "Spellista" måste du ha ett Spotify Premium-konto. Spotify erbjuder gratis provperioder för Premium som kan vara tillgängliga. Om fler använde det skulle det vara riktigt coolt men det måste vara ganska nytt.. Mitt andra klagomål är att det inte finns många matchningar, när jag först laddade ner den fick jag noll matchningar, jag tog sedan bort appen och laddade ner den igen och började få några matchningar.


Lycka till! Hej elchavaboy, tack för feedbacken. För att ta itu med det du har skrivit kommer vi tydligt att ange antal tecken i inlägg i appen i en kommande uppdatering. Beroende på dina preferenser eller var du bor kan du ha få matchningar. Du kan alltid bredda din radie och mer hjälp finns här: vinyllyapp.


För det första älskar jag den här appen och konceptet runt den. Musik är något som jag hoppas att de flesta människor kopplar till, och att koppla ihop andra genom det oavsett om du vill dejta eller inte är genialiskt. Vissa nackdelar är att ibland välja en låt för att bli din "profillåt" via den faktiska sajten, men då visas den inte på din mobilapps profil vilket är irriterande. Någon skickade en låt till mig, men jag kunde inte svara förrän jag köpte ett abonnemang som också är begränsande. I övrigt är det en solid app och jag ser fram emot att fortsätta använda den!


Välkommen till den enda appen som värdesätter smak över inkomst eller utseende. Och ett bra koncept, jag älskar det! Vem som helst kan gilla eller kommentera dina bilder oavsett om du gillar dem eller inte, och profilformatet är intressant och roligt, du kan välja bland söta förgjorda bildtexter. Kommentarer är istället för meddelanden, som jag gillar, och är riktade mot ett foto som du lägger upp vilket gör småprat lättare att undvika hatsmåprat.


Utvecklaren, Tastebuds Media Ltd. Utvecklaren kommer att behöva tillhandahålla sekretessinformation när de skickar in sin nästa appuppdatering. Med familjedelning inställt kan upp till sex familjemedlemmar använda den här appen. Förhandsvisning av App Store. Beskrivning Chatta med människor som delar din kärlek till musik! 9 april, version 2. Förbättringar för konversationsskärmen. Steg 1: Vad letar du efter. Jag är en: Man söker Man Man söker Kvinna Kvinna söker Man Kvinna söker Kvinna.


Min ålder är :. E-post förblir konfidentiellt: Vi skickar potentiella matchningar till dig här. Steg 5: Välj ditt användarnamn och lösenord. Användarnamn :. Lösenord :. Anmäl dig nu!

No comments:

Post a Comment